Tuesday, September 1, 2009

KHAS BUATMU...

khas buatmu,adikku...janganlah kau berduka kerana cinta,lihatlah dunia luar yang hilang pedoman kerana cinta manusia yang tidak bernilai...kerana cinta manusia tiada arah tujuan...diriku amat memahami dirimu,adikku...kerana kau adalah sebahagian dalam jiwaku.adikku,kau pasti tidak mengetahui yang diriku amat sayang padamu dan terlalu risau dengan keadaan dirimu...janganlah beri keseksaan batinku dengan perasaan kau pada si dia yang bukan milikmu...adikku,andai kau mengetahui bahawa JANJI ALLAH ITU PASTI,Dia tidak akan membiarkan dirimu keseorangan akan Dia jadikan kau wanita yang unggul dan wanita yang terbaik di kalangan wanita2 yg terbaik,jika kau lalui saat ini dengan yakin dengan ketentuanNya...diriku amat yakin kau dapat lepasi saat2 yang sukar ini...HATIMU MUNGKIN RAPUH,TERSIKSA RASA HINA DAN HATIMU ADALAH HATI SEORANG WANITA....ingatlah adikku,aku sentiasa berada di belakangmu...kesakitanmu amat ku rasai walau kau tidak menunjuknya tapi aku dapat rasainya.adikku,aku mahu lihat kau seperti dulu...kuat menghadapi dugaan,kuat kerana kau berpegang dengan cinta yang benar,cinta abadi yang sentiasa menunggumu untuk menjadi WANITA SOLEHAH...INGATLAH PESANKU,WANITA SOLEHAH LEBIH BAIK DARIPADA SERIBU LELAKI YANG BERIMAN...tidakkah kau mahu menjadi seperti itu..?diriku akui,bukan mudah untuk melupai di dia dan aku juga sukar melupainya kerana banyak yang kita lalui bersama dengannya...ingatlah itu hanyalah sementara bukan selama-lamanya...adikku,kenapa kau buat diriku begini..?pada siapa lagi ingin ku luahkan kesakitan jiwaku dengan perangaimu ini...?pada siapa lagi..?!!! andai kau tidak mahu lihat diriku tersiksa,kau ingatlah pesananku...aku tahu diriku tidak dapat berbuat apa-apa tapi ingatlah pesanku yang hina dan lemah ini...ADIKKU,ANDAI KAU TIDAK DAPAT MELUPAINYA JUGA AKU HARAP KAU BERDOALAH SI DIA MILIKMU DI AKHIRAT KELAK...MUNGKIN DIA BUKAN MILIKMU DI DUNIA INI...KERANA AKHIRAT ADALAH JANJI ALLAH YANG AMAT PASTI,DI SITULAH LETAKNYA CINTA SEJATI KITA...adikku,wanita amat lembut perasaannya...tapi jangan kau mengalah dengan perasaan itu kerana ia akan membawa kemurkaan Ilahi andai kau lupai CINTA SEJATI kau...ingatlah selalu ALLAH BERSAMAMU DI SAAT KAU SUSAH DAN KAU SENANG...aku doakan kau dapat yang lebih baik darinya...dia bukan mlikmu yang sejati adikku,aku tahu kita insan biasa....tetapi kita hidup di dunia ini bukan semata-mata cinta dunia ini,jangan kau lalai dan leka wahai adikku yang aku kasihi....jangan kau leka...aku yakin kau bersama pegangan yang benar...ANDAI AKU BERADA DI TEMPATMU AKU JUGA AKAN JADI SEPERTIMU...KERANA KITA ADALAH WANITA...CINTA WANITA AMAT HALUS BERBANDING LELAKI,CINTA WANITA TERLALU SUCI...PENUH DENGAN KASIH SAYANG PENUH DENGAN RINDU DENDAM...aku amat memahami dirimu,wahai adikku...tapi ingatlah JANJI ALLAH ITU PASTI...aku tidak mengharap kau hapuskan terus perasaan itu tetapi sekadar jadilah MUSLIMAH SEJATI...aku amat rindu dirimu yang dahulu...amat rindu!!!

dari kakakmu yang hina dan lemah ini....sarah...

No comments: